درنگ،

درنگ،

توئیتر رسانه صهیونیستی

سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۹ ب.ظ



«وَ قالَتِ الْیَهُودُ یَدُ اللَّهِ مَغْلُولَةٌ غُلَّتْ أَیْدیهِمْ وَ لُعِنُوا بِما قالُوا بَلْ یَداهُ مَبْسُوطَتانِ… کُلَّما أَوْقَدُوا ناراً لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ وَ یَسْعَوْنَ فِی الْأَرْضِ فَساداً وَ اللَّهُ لا یُحِبُّ الْمُفْسِدینَ؛ و یهود گفتند: دست خدا (با زنجیر) بسته است. دستهایشان بسته باد! و به خاطر این سخن، از رحمت (الهى) دور شوند! بلکه هر دو دست (قدرت) او، گشاده است... هر زمان آتش جنگى افروختند، خداوند آن را خاموش ساخت و براى فساد در زمین، تلاش مى‌کنند و خداوند، مفسدان را دوست ندارد.»۱

توئیت! بازی در زمین دشمن!

توئیتر، ساخت کشور آمریکاست و به عنوان دومین شبکه اجتماعی در دنیا بسیار پرطرفدار است. شرکت توییتر واقع در سان فرانسیسکو است که البته سرورها و دفاتر دیگری نیز در نیویورک دارد. توییتر در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند با ارسال توییت، مطالب خود را برای میلیون ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند. اما کارگزاران آن چه کسانی هستند و هدف از راه اندازی این شبکه اجتماعی چه بوده است؟

به گزارش پارس تودی؛ سایت افشاگر ویکی‌لیکس، با انتشار ویدوئی دو دقیقه‌ای اعلام کرد، اسرائیل برای رصد فعالیت‌های کاربران در شبکه‌های توئیتر و فیس‌بوک، یک مرکز فرماندهی در تل‌آویو ایجاد کرده است. این مرکز در صورت مشاهده هرگونه نظر مخالفی با رژیم صهیونیستی، شهر و کشور محل اقامت  کاربر، شناسایی و برای برخورد، موضوع به مقامات امنیتی رژیم اسرائیل  گزارش داده می‌شود.

نقش توئیتر در برخی از کشورها برای سازماندهی اعتراضات سیاسی و براندازی نظام ها به قدری مهم و موثر بوده که گاهی این اعتراضات را "انقلاب‌های توییتری" خوانده‌اند. در زمان ناآرامی های پس از انتخابات سال ۸۸ ایران نیز، توییتر یکی از اصلی ترین پل های ارتباطی میان سازمان دهندگان خارجی و داخلی با معترضین بود. در همین زمان، توییتر اعلام کرد طبق زمانبندی فنی این شبکه، سایت توییتر بدلیل انجام تغییرات و تعمیرات برنامه ریزی شده موقتا به مدت یک روز از دسترس خارج خواهد شد. وزارت امور خارجه آمریکا با صدور نامه ای رسمی به مدیران این شبکه، خواستار تعویق این تعمیرات و ادامه سرویس دهی به معترضان داخل ایران شد. توییتر نیز با پذیرش این درخواست، تعمیرات فنی خود را به تعویق انداخت!!! 

حضرت امام خامنه ای(روحی فداء) در ۲۹ آبان ۹۲، در جمع ۵۰ هزار نفری فرماندهان بسیج سراسر کشور به طور واضح، نقش جاسوسی و فتنه گری توئیتر را بیان داشتند: "در همین زمانِ رئیس جمهور کنونى آمریکا (اوباما)، در فتنه‌ى ۸۸ یکى از این شبکه‌هاى اجتماعى -که میتوانست عامل فتنه و فتنه‌گران قرار بگیرد، احتیاج به تعمیر داشت (توئیتر)؛ دولت آمریکا از او خواست تعمیراتش را عقب بیندازد؛ امیدوار بودند که بتوانند با این کارهاى رسانه‌اى و شبکه‌ى فِیسبوک و توییتر و امثال اینها، نظام جمهورى اسلامى را براندازند؛ خیالهاى احمقانه‌ى خام! لذا نگذاشتند تعمیراتش را در آن برهه انجام بدهد، گفتند تأخیر بینداز، فعلاً بِرِس به این کار واجب‌تر. همه‌ى وسائل و ابزارها را به خط کردند در مقابل نظام جمهورى اسلامى."

در حقیقت توییتر یک ابزار جاسوسی سرویس های اطلاعاتی_صهیونیستی است. رؤسای شرکت توییتر، جاسوسی از میلیون‌ها تلفن هوشمند کاربران این شبکه اجتماعی و گرفتن تمامی اطلاعات تماس کاربران را بدون اجازه آن‌ها تأیید کرده‌اند. این شرکت ادعا کرده است که از اطلاعات گردآوری‌شده برای "یافتن دوستان" استفاده می‌کنند. این سایت اطلاعات شخصی کاربران را تا ۱۸ ماه ذخیره می‌کند. اما آن‌چه موجب حیرت کاربران شده این است که این اطلاعات بسیار شخصی، بدون اجازه آن‌ها از گوشی‌هایی که از طریق آن به توییتر متصل میشده اند برداشته شده است!!!

لذا کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، به علت اینکه توییتر یک شبکه اجتماعی آمریکایی است و کنترل آن در اختیار دشمن است و مدیران این شبکه در فتنه سال ۸۸ صراحتا از فتنه حمایت کردند و فعالیت در آن امیت ملی را به خطر میاندازد، این شبکه اجتماعی را فیلتر کرد. در حال حاضر نیز این شبکه حاوی میلیون‌ها محتوای مجرمانه است که وزارت ارتباطات به لحاظ فنی امکان پالایش حتی یک مصداق آن را را ندارد.

اما در کمال تعجب و ناباوری، اکثر رجال سیاسی و وزرای دولت جمهوری اسلامی ایران در این شبکه اجتماعی که همه عالِم به جاسوسی بودن آن هستند؛ فعالند و تمام گفتگوی مهم خود را در این شبکه اجتماعی انجام میدهند!!! حتی سخنگوی شورای نگهبان، رسمی ترین اخبار شورا را در توئیتر که ساخت صهیونیسم جهانی است اطلاع رسانی می کند؟!! چرا باید افراد سرشناس و محبوب، حرف های روزمره و انتقادات و پیشنهادات خود را در توئیتر قرار دهند؟!! آیا این دهن کجی به قوانین جمهوری اسلامی نیست؟!!

تا به حال به این جمله امام خمینی(ره) فکر کرده اید؟: «من به همه شما عرض میکنم که اگر – خدای ناخواسته – اسلام در ایران سیلی بخورد، در همه دنیا سیلی خواهد خورد و بدانید که به این زودی دیگر نمی‌تواند سرش را بلند کند. این الان یک تکلیف بسیار بزرگی است که از همه تکالیف بالاتر است. حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است، اگر اسلام را می خواهیم باید این جمهوری را حفظش کنیم.»

آیا میدانید فعالیت در شبکه های صهیونیستی کمک به دشمن برای نابودی نظام اسلامی است؟ اسلامی که جان بهترین های عالم برای حفظش فدا شده است! مگر حضرت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) برای حفظ اسلام از جان زهرای اطهر خود (علیها‌السلام) و حتی از جان خود نگذشتند؟ مگر امام حسن (علیه‌السلام) چنین ننمودند؟ آیا نمی‌شد که با سیاسی‌کاری، اسلام را خرج کنند و جان خود را که امام عصر بودند محافظت کنند؟ مگر امام حسین (علیه‌السلام) از جان خود و برادری چون حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) و فرزندانی چون حضرت علی اکبر و علی اصغر و ... علیهم‌السلام نگذشتند؟! این جانفشانی ها حاکی از آنست که این بزرگواران بر این عقیده استوار بودند که حفظ حکومت اسلامی، از حفظ جان امام عصر علیه‌السلام [که خودشان بودند] واجب‌تر است، که همه جان خود را فدا کردند.

توئیتر در ایجاد فتنه ها و براندازی نظام ها شهره عالم است پس چگونه است که مسئولان ما به بهانه تعامل با دنیا مهمترین اخبارهای داخلی کشور را در آن منتشر میکنند؟!! آیا فعالیت در شبکه ای که طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، به علت فتنه و براندازی نظام فیلتر شده، کمک به دشمنان اسلام نیست؟! چرا باید یک رسانه صهیونیستی را با دست خود بولد کرده و مردم را تشویق به زیر پا گذاشتن قوانین کنیم؟!!

امام خمینی میفرماید: حفظ نظام، یکی از واجبات شرعیه و عقلیه است که نظام باید محفوظ باشد، آنهایی که می گویند نظام به این معنا نمی خواهیم و همه مان یکجور و همه مان بدون اینکه یک ضابطه ای در کار باشد عمل بکنیم، خلاف قرآن دارند عمل می کنند. خلاف اسلام دارند عمل می کنند.»۲ آیا صحبت ایشان به این معنا نیست که حفظ نظام و قانون و عملکرد بر پایۀ آن، جلوگیری از خودرأیی و هرج و مرج است؟!! 

حال خود را آماده کنید تا در پیشگاه خداوند جواب دهید که چرا امنیت نظام اسلامی را فدای مصلحت اندیشی های ساده لوحانه خود کرده اید؟!! گرچه این تنها موضوعی نیست که مورد بازخواست قرار خواهید گرفت. FATF..2030.. CFT و دهها قرارداد دیگری که مخالف امنیت ملیست و شما پنهانی در حال اجرای آن هستید!!!

إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ خدا حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند (و از نیکی به بدی شتابند).۳

اتابکی

 

  1. المائده – ۶۴
  2. صحیفه امام، ج۱۱، ص۴۹۴
  3. رعد _ ۱۱
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۶

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.