درنگ،

درنگ،

پشت پرده توافق با تلگرام

يكشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۰ ق.ظ

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری در برنامه ای از سیمای جمهوری اسلامی اعلام کردند: در تهران با دوروف دیدار داشتم، این چیز پنهانی نیست. ایشان در زمان دیدار با مدیر تلگرام عضو هیأت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده که به‌ عنوان مذاکره‌کننده با پاول دوروف، انتخاب شده بود. در این دیدار قول و قرارهایی با تلگرام گذاشته می شود که تلگرام به هیچکدام آنها عمل نکرده است. جناب وزیر! ماجرای حمایت‌های پیدا و پنهان از تلگرام چیست؟ چه توافقاتی میان دولت و تلگرام صورت‌گرفته که این پیام‌رسان توانست در مدت کوتاهی رقبای خود را کنار بزند و نخستین انتخاب مردم ایران شود؟ چه کسانی می‌خواستند تلگرام یکه‌تاز میدان ایران شود؟ آیا تلگرام نیز به قول و قرار های خود عمل کرد؟!!

مدیر تلگرام به ایران تعهد داده بود که کانال‌های متخلف را فیلتر کند و دیگر اجازه ندهد همان کانال با اسمی جدید شروع به فعالیت کند. تعدادی از سرورهای خود را به ایران بیاورد و دسترسی ایران به این سرورها را نیز فراهم کند. مصادیق مجرمانه‌ای را که از طرف ایران اعلام می‌شود اجرایی و با مجرمین برخورد کند. کدامیک از این تعهدات عملی شد؟!! البته بسیار ساده لوحانه است اگر باور کنیم که این شرکت بزرگ صهیونیستی که هدف اصلی از راه اندازی آن نابودی اسلام شیعی و ایران است، به این تعهدات عمل کند!!

پیش از این هم در جریان مذاکراتی با تلگرام توافق شده بود که اولا؛ تلگرام باید تضمین دهد اطلاعات کاربران ایرانی را به غیر -که احتمالاً در اینجا شرکت‌ها یا دولت‌های غربی است- ندهد. دوما؛ تلگرام تضمین دهد مقررات ایران را در مسائل فرهنگی رعایت کند. سوما؛ تلگرام تضمین دهد منافع اقتصادی حاصل از ایران را با دولت تقسیم کند. چهارما؛ تلگرام باید تعهد دهد که احکام دادگاه‌های ایران را به رسمیت می‌شناسد.

 اما همان‌طور که می‌دانید هیچ‌یک از این توافقات اجرایی نشد و از محتوای این مذاکرات نیز خبری اعلام نمی شود و با فرصت‌هایی که به شبه تلگرام‌ها می‌دهند سعی دارند شرایط بهتری برای ادامه مسیر تلگرام فراهم کنند و کار به سمتی برود که دیگر نشود جلوی این شبکه های صهیونیستی را گرفت. البته در نهایت طبق دستور قضایی تلگرام در ایران فیلتر شد اما با حمایت‌های دولت این فیلترینگ با راه اندازی فیلتر شکن های داخلی دور زده شده و ‌تلگرام‌ همچنان با کانال های مستهجن، آموزش تروریسم و قاچاق مواد مخدر، رواج همجنس بازی و...  فعال است و نزدیک به چهل میلیون کاربر ایرانی دارد.

 

یک پاستافاریانیسم از مسئولان ما چه میخواهد؟!!

جناب جهرمی پاسخ دهید! چرا جنگ افزار صهیونیستی که محصول مشترک سازمان های جاسوسی-تروریستی است... و سرمایه گذار اصلی آن "مایکل میری لاشویلی، از فرماندهان یگان فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل است و توسط یکی از مهره های امنیتی و ناچیز سرویس های جاسوسی_تروریستی، به نام پاول دروف مدیریت می شود؛ شخصی که طبق اعتراف صریح خودش یک "پاستافاریانیسم" است. فرقه ضاله و منحرفی که به خداوند متعال، پیامبران الهی و پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد (صلوات الله علیه و آله) با بی شرمی تمام توهین می کنند! و به هیچیک از قول های خود نیز عمل نکرده، باید در کشور ما همچنان مورد حمایت دولت باشد؟!!

 جناب وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی ایران! لطفا پاسخ دهید: شما چگونه توانستید با چنین فردی که نه تنها خود از دشمنان سرسخت ماست، که با سرسخت ترین دشمنان ما نیز هم پیمان است ملاقات و دیدار دوستانه ای داشته باشید و محتوای دیدار خود را از ملت پنهان کنید و علیرغم بی تعهدی او شما مجدانه به تعهداتی که به او داده اید پایبند باشید؟!! به راستی چرا جنگ افزاری که ماهیت خائنانه و صهیونیستی آن به دفعات و با ذکر اسناد معتبر به اثبات رسیده است و شما به خوبی از آن خبر دارید، چنین مورد توجه دولت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این دولت و دولت یازدهم قرار بگیرد؟!

مبادا جناب وزیر حامی دولت های خونخوار و منحوس صهیونیستی است؟!

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.