درنگ،

درنگ،

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است



۵ پیام رسان بومی از گردونه حمایت حذف می‌شوند

حمید فتاحی معاون وزیر ارتباطات گفت: با انتخاب مرکز ملی فضای مجازی، پنج پیام رسان بومی از میان هفت پیام رسان فعلی، از گردونه حمایت حذف و حمایت از دو پیام رسان دیگر ادامه می یابد.

 وی افزود: در حال حاضر به دلیل عدم اقناع افکار عمومی، مراجعه مردم به پیام رسان های داخلی کمرنگ است و شتابی که باید داشته باشد وجود ندارد و اقبال عمومی به سمت این شبکه ها کم است...
http://yon.ir/JdWIx

 

جناب فتاحی این اقناع افکار عمومی را چه کسی باید بوجود بیآورد؟؟
آیا این وظیفه بر عهده وزارت ارتباطات و صدا و سیما نبود؟؟
وقتی وزارت ارتباطات سه سال، تمام امکانات ممکن را در اختیار تلگرام قرار می دهد و کوچکترین توجهی به پیامرسان های داخلی ندارد مردم چگونه باید اقناع شوند؟!!
وقتی صدا و سیما به دستور دولت در تمام برنامه ها سال ها فقط تبلیغ تلگرام را کرده است چگونه باید مردم اقناع فکری میشدند؟!!

تلگرام را شما در این کشور جا انداختید؛ شما تمام زندگی مردم را وارد تلگرام کردید!!! 
حال هم به شدت در حال گسترش فاحشه خانه ای به نام اینستاگرام هستید!!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۹

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تاریخ ۲۰ مهرماه سال جاری در برنامه ای از سیمای جمهوری اسلامی اعلام کردند: در تهران با دوروف دیدار داشتم، این چیز پنهانی نیست. ایشان در زمان دیدار با مدیر تلگرام عضو هیأت‌مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت بوده که به‌ عنوان مذاکره‌کننده با پاول دوروف، انتخاب شده بود. در این دیدار قول و قرارهایی با تلگرام گذاشته می شود که تلگرام به هیچکدام آنها عمل نکرده است. جناب وزیر! ماجرای حمایت‌های پیدا و پنهان از تلگرام چیست؟ چه توافقاتی میان دولت و تلگرام صورت‌گرفته که این پیام‌رسان توانست در مدت کوتاهی رقبای خود را کنار بزند و نخستین انتخاب مردم ایران شود؟ چه کسانی می‌خواستند تلگرام یکه‌تاز میدان ایران شود؟ آیا تلگرام نیز به قول و قرار های خود عمل کرد؟!!

مدیر تلگرام به ایران تعهد داده بود که کانال‌های متخلف را فیلتر کند و دیگر اجازه ندهد همان کانال با اسمی جدید شروع به فعالیت کند. تعدادی از سرورهای خود را به ایران بیاورد و دسترسی ایران به این سرورها را نیز فراهم کند. مصادیق مجرمانه‌ای را که از طرف ایران اعلام می‌شود اجرایی و با مجرمین برخورد کند. کدامیک از این تعهدات عملی شد؟!! البته بسیار ساده لوحانه است اگر باور کنیم که این شرکت بزرگ صهیونیستی که هدف اصلی از راه اندازی آن نابودی اسلام شیعی و ایران است، به این تعهدات عمل کند!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۰