درنگ،

درنگ،

کانالی به اسم تلگرام صهیونیستی!

شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۴ ق.ظ

کانالی به اسم تلگرام صهیونیستی!

تلگرام صهیونیستی خود کانالی است جهت تردد آزادانه عناصر ضدامنیتی در هر بعدی و به همین منظور شبکه ای از کانال ها را در بستر کانال شبکه ای پدید آورد.

اینجانب در شرایطی نهمین یادداشت خود در رابطه با تلگرام صهیونیستی را می نگارم که تمام آنچه پیشتر بیان داشته بودم تحقق عینی یافته و از ساده اندیشان انقلابی نما تا خنثی ظاهرانِ و حمقاء باطل و کج اندیش و قص علی هذا از بافته های خویش در دفاع از تلگرام صهیونیستی پشیمان شده یا سکوت اختیار کرده اند.

به لطف و عنایت خاص خدای متعال مستندات متقن حقیر در مقالات گذشته که از جمع آوری تا نگاشت و تاثیر همه و همه بلاشک فضل الهی بود، دستان کثیف و شیطانی سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم ها صهیونیستی را بر دسته ی کنترل این پهپاد جاسوسی-بمب افکن به وضوح نشان داد و دروغگویان و دروغ باوران فراوانی را نیز به انتهای بن بست توجیه پردازی خود رساند و تا آنجا پیش رفت که مدیران ظاهری تلگرام صهیونیستی در بلاهتی تامل برانگیز دست به تغییراتی درباره اطلاعات مربوط به این جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی و خود زدند. اما نمی دانستند که وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ...

 

سندی که همچنان در قسمت FAQ سایت تلگرام صهیونیستی وجود دارد

در سند بالا سه دفتر مربوط به این جنگ افزار را بیان کرده و ضمن تائید آن خبر انتقال تیمه توسعه تلگرام صهیونیستی به دبی(امارات متحده عربی) را اطلاع رسانی کرده است(این خبر توسط پاول دروف صهیونیست نیز بیان گردیده).

اما همزمان در بخش فارسی FAQ این سایت همچنان "برلین" آلمان را دفتر مرکزی تلگرام صهیونیستی معرفی میکند.اینکه بعد از مقاله ی "راز برلین و تلگرام صهیونیستی" اینجانب این تحولات رخ میدهد حائز اهمیت است.

 

شیوه انتخاب زبان در بخش FAQ سایت تلگرام صهیونیستی

 

 

سند قسمت فارسی بخش FAQ سایت تلگرام صهیونیستی و اشاره به مرکزیت برلین به عنوان دفتر آن

نکته بسیار مهم در سند بالا تائید اطلاعات بنده در مقاله "دروغی به اسم تلگرام روسی"(در باب غیر روسی بودن و صهیونیستی بودن این جنگ افزار صهیونیستی) است که همچنان توسط عده ای خائن داخلی بیان و از طرف ساده لوحان مورد پذیریش واقع میشود.

در شماره 7 این بار در تناقض ابلهانه ای دبی را به عنوان دفتر توسعه دهندگان خود معرفی مینماید و بیان میکند در حال حاضر در دبی اقامت دارند. این تغییرات دفعی اطلاعات(که به خواست الهی به تناقض و دروغ آنان صحه گذاشت) به دو دلیل صورت پذیرفت 1-اطلاعات مهم مقالات حقیر در رابطه با حقیقت این جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی مورد خدشه وارد و از اعتبار ساقط شود2- ضمن تطهیر خود از اتهامات امنیتی حقیقی وارده، به پشتیبان خائن خود در داخل کشور مفری برای دفاع از آن بدهند.

اما موضوع جایی جالب می شود که به علت فوریت در تغییر اطلاعات از تصحیح و تغییر همه ی اطلاعات ناکام می مانند و حتی در سندهای فوق الذکر(قسمت انگلیسی) جمله ی Telegram is not Coneccted to Russia - legally or physically. Telegram's HQ is in Berlin حذف شده است! اما به علت دستپاچگی، همانطور که ملاحظه میکنید در قسمت فارسی همچنان وجود دارد!

 

سند انگلیسی که از قسمت FAQ حذف گردیده اما در اسناد بالا نشان دادم که همچنان در قسمت فارسی موجود است

بنده در مورخه 94/7/29 طی یادداشت "تلگرام صهیونیستی باید فیلتر شود" پیش بینی وقوع فتنه ای جدید را با توجه به رویکرد مدیران ظاهری تلگرام صهیونیستی داشتم و در آنجا عرض کردم وجود این جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی محارب قطعاً باعث فتنه و در صورت فیلترینگ بدنبال ایجاد تقابل مردم-حاکمیت خواهد بود.

حال جای آن دارد که بدانیم چرا به گفته پاول دروف تلگرام صهیونیستی به دبی منتقل گردید؟؟؟!!!

پاول دروف مدیر اجرایی ظاهری تلگرام صهیونیستی تنها دلیل انتخاب دبی را نظام مالیاتی آن میداند که در آنجا مالیاتی از کسی اخذ نمی گردد!

دلیل پاول دروف در مصاحبه با بلومبرگ!!!

اما آیا در دبی مالیات اخذ نمی شود؟؟؟!!!

جواب روشن است آنچه در دبی اخذ نمی گردد مالیات بر درآمد اشخاص است نه حتی شرکت های حقیقی. اما باز به صفحه FAQ سایت تلگرام صهیونیستی بر میگردیم.

ادعای شگرف، دروغین و متناقض سایت تلگرام صهیونیستی(سودآوری هدف تلگرام نیست)

اگر این ادعای پاول دروف صهیونیست(Zionist Pavel Durov) درباره دلیل وجود معافیت مالیاتی برای سکونت در دبی را بپذیریم باید توضیح دهد که مگر شما در ادعای سابق خود بیان نکرده بودید هدف تلگرام سودآوری نیست و تنها یک بنیاد خیریه هستید!!!لذا چگونه است که حالا برای شما معافیت مالیات بر درآمد!!! تا این مقدار مهم گشته است که از قلب اروپا به شهری در جزیره ی کوچک امارات بیایید؟؟؟!!!و ضمن آنکه شما خود را یک شرکت و موسسه می دانید که طبق قوانین مالیاتی جدید امارات مشمول مالیات است!!!

حال که مشخص شد دلیل مرکزیت یافتن دبی ادعای کذب پاول دروف صهیونیست نمی باشد براستی چرا دبی انتخاب گردید؟؟؟!!!

جواب را در بطن مصاحبه ی شخص پاول دروف با بلومبرگ(Bloomberg) می یابیم:

دلیل اصلی: از 180 میلیون کاربر عضو 40 میلیون ایرانی هستند( و دبی مملوء از ایرانیان ساکن یا مسافر است)

بله فتنه ی جدید نیازمند آنست که قرارگاه مرکزی ایجاد، مدیریت، کنترل و هدایت از نظر فیزیکی نیز و شرایط راهبردی و تکنیکالی باید نزدیک به هدف بوده تا بتوان به دقت، سرعت و قدرت هرچه بیشتر طرح و برنامه ها را پیاده سازی کرد.

تردد متعدد ایرانیان به دبی و سهولت سفر و همچنین وجود ایرانیان فراوان در آن منطقهو همچنین بعد مسافت کم تا کشورمان (ایران اسلامی) خود نیازمندی های سازمان های جاسوسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی را به خوبی رفع می نماید.

پاول دروف صهیونیست که طی سال های اخیر بارها بر ضد نظام مقدس اسلامی و مسئولین آن مطالبی را بیان نموده است فردی است که سرویس امنیت فدرال روسیه(FSB) در آخرین بیانیه خود در مورد وی این فرد و جنگ افزار اینترنتی-صهیونیستی تلگرام را متهم به پشتیبانی از گروهک های تروریستی کرد.

 

 

FSB، تلگرام صهیونیستی را بستر فعالیت گروهک های تروریستی میداند.

اما پاول دروف در دروغ آشکار دیگری در مورخه 96/8/7 اینگونه اذعان میکند که ما با اشاعه هرگونه خشونت عمومی و تروریسم مخالف هستیم و در کنار این ادعای کذب و خنده آور خود به مثال هایی از ایران اسلامی اشاره میکند!!!

 

 

ادعای مضحک و دروغین پاول دروف صهیونیست در مورد رویکرد تلگرام صهیونیستی در مقابله با خشونت و تروریسم

 

اما سندی دیگر در رد اکاذیب فوق الذکر این عضو بلندپایه فرقه شیطانی و ضد دینی پاستافاریانیسم(Pastafarianism) یعنی پاول دروف:

کانال رسمی!!! ارگان خبری گروهک تروریستی القاعده در تلگرام صهیونیستی

 

سایت وکالة اباء الإخباریة ارگان خبری گروهک تروریستی القاعده در سوریه

و همچنین مدتی قبل نیز طی اسنادی مشخص شد که تلگرام صهیونیستی از وقوع عملیات های تروریستی در فرانسه مطلع بوده است. پاول دروف صهیونیست در جایی بنگاه دروغ پرتاب کنی بی بی سی فارسی را منتقد حکومت ایران اسلامی میداند که خود این دُکان کذب سازی شأن خود را یک عنصر مهم در جنگ نرم علیه نظام مقدس اسلامی میداند!!!و پاول دروف به این ترتیب سعی در تطهیر این سگ دست آموز MI6 دارد...

ادعاهای واهی و تناقضات نظر تا عمل این عنصر عملیاتی سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی(پاول دروف) نشان می دهد وی و اربابانش ذکاوت و چشمان تیزبین الهی اهل بصیرت را در محاسبات خویش به حساب نیاورده اند و اینجاست که این آیه شریفه مصداق می یابد:

وَقَدْ مَکَرُوا مَکْرَهُمْ وَعِنْدَ اللَّهِ مَکْرُهُمْ وَإِنْ کَانَ مَکْرُهُمْ لِتَزُولَ مِنْهُ الْجِبَالُ...

در چند روز اخیر دریدگی گروه ها و کانال های ضدانقلاب به اوج رسید و  تلگرام صهیونیستی تنها و تنها به نظاره مشغول بود.در این بین اما وزیر ارتباطات دولت روحانی(آذری جهرمی) در اقدامی عجیب، شرم آور و ذلیلانه در بستر توئیتر صهیونیستی(یکی از نقش آفرینان اصلی فتنه 88) از پاول دروف صهیونیست درخواست بسته شدن کانال ضدانقلابی را مطرح میکند!!!اینکه اصلاً چرا تا به امروز از طرف دولت هیچ اقدامی علیه این چنین کانال های ضدامنیتی صورت نگرفته است موضوع مهمی است با آنکه این کانال ها از زمان تاسیس خود بدون هیچ توقفی علیه امنیت ملی ما در حال فعالیت بودند اما هیچ عکس العملی ولو در حد "برو در اتاق خود به کار بدت فکر کن" نیز از سوی این دولت صورت نگرفت...

پاول دروف برخلاف خواست خود و مدیران خود(سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی) کانال موردنظر را که تنها یکی از صدها کانال اشاعه دهنده خشونت و بی نظمی عمومی ضدانقلاب بود مسدود نمود، اما کار به اینجا ختم نگردید و کانال لجن پراکن موردنظر تنها با تغییر نام خود به صحنه بازگشت و در حال حاضر نیز به فعالیت خود ادامه میدهد.

پاول دروف صهیونیست کانال ضدانقلاب و مروج و اشاعه دهنده خشونت عمومی جایگزین موردنظر را مسدود نکرد

اما همانطور که بالا نیز اشاره نمودم بنده در یادداشت مورخه 94/7/29 به نام "تلگرام صهیونیستی باید فیلتر شود" عیناً پیش بینی نمودم که پاول دروف صهیونیست بدنبال ایجاد دوقطبی اختلاف بین مردم و حاکمیت است که در سند بالا و در توئیت آخر این عنصر عملیاتی سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی در توئیتر صهیونیستی حقانیت سخن حقیر مشخص شد.

تلاش مجدانه پاول دروف متخصص عملیات روانی صهیونیست جهت ایجاد تقابل بین حاکمیت و مردم بعد از فیلترینگ تلگرام صهیونیستی

سند تخصص عملیات روانی پاول دروف(در یادداشت دروغی به اسم تلگرام روسی اینجانب)

تلگرام صهیونیستی فیلتر شد چه موقت چه دائم، اما نکته ی مهمی که باید بدان اشاره نمایم آنست که بنده معتقدم تلگرام صهیونیستی مخصوص ایران اسلامی ساخته شد و تمامی شواهد نیز این ادعای بنده را تائید می نماید.از کانال های گروهک های تروریستی نظامی و فرهنگی سابق و فعلی گویای آنست که از نفوذ تا عملیات در هر بعد، شکل و قالبی تلگرام صهیونیستی نقش خود را ایفا کرده است از مدیریت عملیات ضدامنیتی گروهک تروریستی داعش در تهران(مرقد مطهر حضرت امام عظیم الشأن خمینی کبیر(س) و مجلس شورای اسلامی) و فتنه روزهای اخیر همه و همه در این بستر ایجاد، برنامه ریزی، مدیریت و اطلاع رسانی شد.

هر مقامی در هر سطحی اگر با فیلترینگ چنین جنگ افزاری مخالفت ورزد بی شک خیانت کار و شریک در اقسام جرائم، جنایت ها و مفاسد امنیتی است که این بستر آن را فراهم و پشتیبانی میکند.

برخی سخت در تلاشند که در این فضا کاسبی امنیتی کنند و توئیتر صهیونیستی را در ازای فیلترینگ و مسدود سازی تلگرام صهیونیستی باز نمایند. البته بنده در یادداشت "تلاش مجدانه جهت آزادی جوجه عقاب وحشی" در اینباره توضیحات مبسوطی داده ام.

تلگرام صهیونیستی خود کانالی است جهت تردد آزادانه عناصر ضدامنیتی در هر بعدی و به همین منظور شبکه ای از کانال ها را در بستر کانال شبکه ای پدید آورد.

مسئولین قضائی و امنیتی از جهتی و دشمنان صهیونیست نظام مقدس اسلامی از جهتی دیگر بدانند که زمانی که اورکات فاحشه، فیسبوک و توئیتر صهیونیستی در ایران فیلتر شد هیچگاه تبدیل به یک مسئله امنیتی نگردید.لذا مسئولین امر در فیلترینگ قطعی و دائمی این جنگ افزار صهیونیستی به خود تردید نداده و سرویس های جاسوسی-تروریستی رژیم های صهیونیستی نیز بدانند(که میدانند) فیلترینگ و قطع کردن دستان و چشمان جاسوسک های آنان(عوامل نفوذی و عملیاتی) در هر شکلی بجز آنکه عمق استراتژیک آنان را بشدت لرزانده بلکه طرح و برنامه های آنان را نیز برهم میزند.

ودر آخر به مسئولین انقلابی و امت حزب الله عرض میکنم: پاول دروف صهیونیست همان شخصی است که مدیریت کودتای صهیونیستی اوکراین در فضای مجازی را عهده دار بود. ماموریت این عنصر صهیویست و عوامل مرتبط داخلی و خارجی او نیز چنین کاری در داخل ایران اسلامی است. تلگرام صهیونیستی بجز آنکه به تنهایی باعث افزایش 40 درصدی جرائم در کشور شده است و بسیاری از مفاسد و اختلالات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی ناشی از وجود چنین بستری است مامنی برای خائنینی است که میخواهند بوسیله آن بصورت غیرمستقیم علیه نظام مقدس اسلامی اقدام نمایند.هوشیار و بصیر باشید و بدانید اگر ما به وظیفه انقلابی خود در جلوگیری از رفع فیلتر این جاسوسکده های همیشه همراه(تلگرام و اینستاگرام صهیونیستی) عمل ننمائیم قطعاً به عذاب و قهر الهی گرفتار خواهیم شد. لذا صامد و مقاوم در مقابل نفوذی ها ایستاده و بدانیم خدا با ماست...

وَاللَّهُ وَلِیُّ الْمُؤْمِنِینَ

والسلام علی من اتبع الهدی

سید مقداد صادقی تحلیل گر ارشد فضای مجازی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۹

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.